Saturday, March 10, 2007

I was backstabbed

I slept a couple of more hours. Master woke me up, and then all three of us went to a café to eat lunch. Speaking english on the way. When I ordered my piroshki (yes, that´s the name, I looked it up) I felt that I had to speak swedish, which gave me a whole new experience. I felt exotic, like and englishman knowing how to speak another language. Wehoo! So far so good...

Until...And you P, I hope you read this your EVIL man! Oh how jobbish having to tell you this in english...hujedamig. I´ll try. My bro, P and some of their friends are going to play an indoorbandy-tournament in two weeks. They needed at least two girls to be able to join the cup. I was told that P believed that I was such a lousy player that they would rather not play, instead of asking me if I could play with them. FAN VA TASKIGT!!! Couldn´t find the right words in the foreign language. So, my friendship with him is officially OVER. FINITO.

Dessutom så suger jag inte alls på innebandy, har spelat det när jag var liten! Bara för att man är dansare kan man vara bra på bollsporter. OCH jag hade MVG i idrott. Jävla taskmört.

Nu ska jag duscha och dra till ett hus och se på hockey. Sista perioden. Det är lagom för mig.

5 comments:

My said...

That was really not nice!! And behind your back!! You have to get revenge!!

Anonymous said...

ha ha jag tror du ska fråga din bror hur det egentligen va!!!!vem som sade vad!!!!

Josefin said...

Skratta på du. Skrattar bäst som skrattar sist. Jag ska skratta högt när jag får reda på hur dåliga ni varit i den där löjliga cupen. Så det så.

Anonymous said...

Vi ska vinna!!! med ett massivt publikstöd från dig och karin:) Som sagt P som blev backstabbed av M. Sen att M hittar på lögner för att rädda sitt eget skinn kan inte P göra nått åt! vill för övrigt ha en offentligt ursäkt på bloggen och därmed basta!!! dömd utan rättegång! är det ett sånt rättsamhälle vi ska ha? vavavavava?

Josefin said...

Publikstöd in my A**. Offentlig ursäkt kommer inte ens att övervägas förrän ngn förklarar varför jag anses suga på bandy. Där har du en VAVAVAVAVAVA? Och du, på min blogg gäller mina regler, jag skiter i rättssamhället. Min blogg, JAG bestämmer. Mohahaha...