Friday, March 9, 2007

Vuxenpoäng ska tas ikväll

Brådis! Ska bort till E för myskväll med soppa, nybakat bröd och Let´s Dance. Supernice. Sedan ska vi gå ut på en bar och ta ett glas vin. Jag kände att det är dags nu att bli vuxen. Det ska bli spännande.

Body combaten var...annorlunda. Känns fel att behöva ha sympatikänslor för instruktören. Själv skulle jag aldrig ställa mig på en scen utan att kunna koreografin och inte kunna hålla takten. Väl passande fick man fylla i en utvärdering sedan för gruppträningen på gymmet. Jag & E sågade dem på det mesta. Jag lämnade in utvärderingarna i recepetionen, skämdes, bad att de inte skulle hinna öppna dem och sprang därifrån. Puh...jobbigt å vara ärlig. MEN, det måste göras.

3 comments:

Anonymous said...

JOSSAN!!!! Du är ju bara för GRYM!!!! Puma...va coolt!!!!!!!!!!! Jag blir så glad för din skull, du förtjänar verkligen en plats i rampljuset och nu antar jag att du kommer få lite fler sånna jobb=) weehooo!! Grattis grattis you make me proud!!! Har nu hittat till alla era bloggar så nu håller jag koll på vad ni gör även när jag är här borta...hihi. saknar er! håll ställningarna på jobbet nu va=) Och kom hit och hälsa på om du vill! Kram kram från L.A. =)

Anonymous said...

Haha...va spännande med vuxenpoäng =) Ja sitter och kämpar med en blogg ja oxå, vill ju inte va utanför =) men de e svettigt värre å få ihop allt...Ha en trevlig kväll
Kram

Josefin said...

Tack snälla Chris, blev rörd när jag såg din kommentar! Jag ska fortsätta jobba på att göra dig stolt =) Läser din dagbok slaviskt, grymt underhållande läsning! Ska bättra mig på kommentarer..Jo du tack, jag kommer MER än gärna till dig. Ska göra mitt bästa! Stora kramar =)