Monday, March 5, 2007

Stick era loppor till djur!

Drömmer mkt om djur nuförtiden. En massa olika typer. Obehagliga djur som vill vara nära mig. Uscha. Vaknar ofta helt svettig på ryggen.

Fick resultatat på tentan, gick toppenbra =). Nu gäller det bara att skriva en finfin uppsats så ska det nog gå bra...Så mamma slipper oroa sig för mina skolresultat. För det gör hon fast hon inte vill erkänna det.

Nu är jag sådär sjukligt trött igen. Förstår inte var det kommer ifrån, sov ändå 7 timmar i natt.

Var på H&M idag. Inte mitt fel. Jag var utelåst och var tvungen att fördriva tiden. Dessutom var jag arg, för att jag var utelåst. Gick därifrån med en klänning, hårspray och 2 hårband för 6,50. För alla grejer alltså. Inte illa pinkat va?

2 comments:

Anonymous said...

Först gick ja på de där...hahaha...6,50kr för allt vicket skämt tänkte ja, men sen kom ja på att du hade ju dina presentcheckar hihi! Men de va inte ill apinkat iaf =) åååå va skoj det måste va å bara få plocka ut GRATIS kläder, gratis e alltid kul =) hihi!!DU=GRYMMMM...har träffat nåra schizofrena patienter idag, intressant...får se om man kommer med livet i behåll även från denna praktik haha, närå så farliga var dom inte!Nu ska ja vila, e trött, sen ska ja iväg å ha afro å core...PUSS

Josefin said...

Hehehe...skulle ge mycket för att få se din min när patienterna hittar på galna saker hahaha... =) Göm dig i ett hörn!!! Och stirra dem INTE i ögonen, kom ihåg det! Hoppas passet gick bra stumpan! Puss!