Tuesday, March 27, 2007

Konfrontation

So. Skola, sov, snabbt gymmande, nattjobb. Allt blir snurrigt när man är vaken på nätterna. Framförallt när man inte hinner sova på dagarna. Tiden blir overklig some how...

Jag och min gruppkamrat konfronterade vår lärare idag. Vi tyckte vi skulle ha full pott på uppsatsen, det tyckte inte han. Men, vi hade fått bäst av alla, det nöjde vi oss med =). Jag har dock fortfarande funderingar kring varför man inte kan ge full poäng om man tycker nåt är bra (bäst). En person hade fått det under de senaste 10 åren. Sjukt. Men jag hade inte hjärta att ifrågasätta läraren som flackar med blicken och beter sig som en blyg 10-åring. Kanske är det hans strategi? Den jäkeln...Fick flashbacks till gymnasiet då vissa lärare krävde perfektion för MVG. Hur som helst, fick VG på kursen, det var viktigast.

2 comments:

Josefin said...

hej å hopp, jag hoppas det har gått bra att jobba natt... vi ses imorn KRAM

Josefin said...

Ja imorgon blir det minsann till att ha roligt! Å du fyller år tjohooooo.... =)