Thursday, March 1, 2007

Juice-sugen mus?

Nån har tagit mina apelsiner! Mina goda saftiga apelsiner! Hoppas att denna någon var man nog att njuta av dem...

Har varit och tränat på stepen. Kan den halvbra nu, ska träna mer sedan. Är trött...*gäsp...*

På söndag ska jag sova ut som aldrig förr! Längesedan man hade en hel dag helt fri.

Idag åker min Alf hem =(. Eller till Borås... och bor på hotell. Han får hotellfrukost, det får inte jag =(. ORÄTTVIST. Aja, imorgon ska jag minsann också resa, ända till GÄVLE! Tjoho!!!

Näe, idag är fantasin nere på botten å krälar. Så jag sätter stopp när och nu. Snart ska jag på seminarium och säga ca 5 meningar inför klassen. Ohoh...

2 comments:

Anonymous said...

OJOJO...så du säger iaf nåt på dina seminarium, DUKTIG flicka =) jag brukar oftast sitta å hålla käften i dessa 3 timmar som seminariet varar å känna mig urdum haha! Idag ska ja steppa för dej...wohoo...ses snart, måste ringa min praktikplats nu hjälp, å sen till la escuela =) PUSS

Josefin said...

Ja men bara om jag måste! Och nu måste jag...men jag vet man känner sig som en liten blond bimbo när man bara sitter där knäpptyst...Fast å andra sidan vill jag inte va en sån där idiot som håller låda bara för att synas å höras och kläcker ur síg de mest korkade kommentarer. Japps ses ikväll, hjälp, blir nervös! Puss!!!