Tuesday, March 27, 2007

Ebba VS Fotbollsfrun

Opps. Over and Out skrev jag i mitt senaste inlägg. Vilket jag inser nu att det omedvetet måste härröras (stavas det så, aldrig använt ordet förut...) från Ebbas blogg. Pinsamt. Ja eller alltså jag gillar Ebba. Men hennes uttryck passar nog bättre att härmas av bloggande fjortisar. Damn...om det bara hade varit Fotbollsfrun, henne apar jag gärna efter.

Är det bara jag? Eller har Aftonbladets och Expressens nätsajter tappat stinget? Inga Big News längre...Eller så har min mogenhet blivit så omfattande nu att DN och SVD lockar mer. Ja, så är det nog. Coolt.

2 comments:

My said...

Jag tror nog det beror på dom där vuxenpoängen du tog när du var ute och drack vin =) Men jag håller med, går inte att läsa mycket relevant. Men däremot vem som tog Paris oskuld, sånna nyheter går ju inte av för hackor...Weehoo snart e det torsdag =)

Josefin said...

Ja du har ju rätt! Det var vindrickandet som triggade igång hela going-adult-processen =). Paris verkar vara det hetaste nyhetsstoffet just nu, frågan är för vem egentligen...Helgen kommer rocka! =) Puss!