Monday, March 26, 2007

Comeback

Jag hade en så härligt fridfull helg, ville inte störa den med bloggande. Mycket tid att tänka. Och tänkte gjorde jag, skönt! Nu ser jag allt i ett större perspektiv.

Helgen i kort:

Rensade gamla kläder hos pappa i fredagskväll. Blev tre och en halv säckar. Alltid lite sorgligt att ge bort kläder, mycket minnen. Sparade självklart alla INTRO-tröjor ;)

Heldag med mamma i Birsta City på lördag. Återigen fick hon mig att shoppa, hon borde skämmas ;) Vi reflekterade över hur stor skillnad det är mellan gallerior i Sthlm och i Norrland. Vi föredrar den första. Hela Birsta City andades bonnighet.

Var hos farmor med pappa i söndags. Magen full av glass, godis och kakor vid hemgång, som vanligt. Det gäller att ta chansen. Jag och pappa hade fullt upp med plate-spotting i bilen, rolig men energikrävande syssla. Skrek av glädje när 022 äntligen skådats.

Myskväll med hemkomna K på kvällen. Äntligen lite tid för oss själva. Älskar dig min Alf.

Idag har det varit tåg, introduktion på ny kurs, klass med få deltagare (jävla solväder), hem. Nu - jobba natt. Jag är redan grymmish med trött.

1 comment:

Anonymous said...

jag måste tack den bästa Jossan i världen för en god middag och en mysig film kväll!! älskar dej baby puss...