Sunday, June 1, 2008

Wow

Fy farao vilken underbar helg jag haft. Sol sol och åter sol!

Nu är det klart med mina andrahandshyresgäster till hösten, blir trevliga Maria och Veronika som får äran. Det kommer bli toppen!

Har spenderat nästan hela dagen i Rålambshovsparken på Kungsholmen, så jädra skönt! Massor av folk. Soft så det förslår.

Ikväll kom Mariana från Umeå hit till mig, vi har ätit och pratat, så härligt så :) Jag ska träna lite mer på nya dansprogrammet innan jag ska sova. Jobb imorgon!

Lite bilder från festandet i fredags! (Jag och Elin körde otaliga photoshoots men kom fram till att vi hade en dålig kväll, vi vara fula helt enkelt. Bättre lycka nästa gång babe, du e ju snygg som satan för bövelen.) Maria gör sig da-bomb-snygg ;) TACK TACK och åter TACK för allt min vän! DU e grym på alla sätt och vis . De fina lapparna gjorde mig såå glad, och salladen smakade mycket gott även idag :) (Never mind att jag ser ut som en jätte på fotot i förhållande till Chrissan.) Mat! Goda drinkar...SKÅL! Singstar engagerade som vanligt. Elin - the babe - in action. Love ya! Kvällens Singstarmästarinna måhända? Elin nummer två! Trångt och hett på Undici. Ni uppmärksamma förstår varför denna bild togs. Suddigt, jag vet, men han är där. Med mig, på fotot. Han vet bara inte om det. Vi körde en favorit i repris men med en annan avdankad sportkille. Höstens hyresgäst! Fia - partajernas drottning. (Skrattar du fortfarande åt J.O.? Haha.)

1 comment:

Chris said...

Men hallå du ser INTE ut som en jätte Jossan,hahaha!

TACK själv igen, förlåt för att vi inte bäddade kom jag på sen...:-( Bra att du åt salladen!

Du kanske kan sälja bilden på Brolin till Se&Hör måntro? eller på J-O...? =) Fia skrattar fortfarande ja! Det var ju hysteriskt kul!

Nu ska jag snart till jobbet för ett trevligt 10 timmars pass...zzz...tur det är sol så man håller sig vaken!
ha en bra dag! KRAM KRAM!

"eloise är vi mer än bara vänner?"
;-P