Monday, June 30, 2008

En äkta måndag efter semestern

Fyra av fem dagar till helg to go.

Sov 2,5 timmar.
Jobbade 10 timmar.
Spenderade 3 timmar på gymmet. Fick gymma för att fördriva tiden tills salen var ledig, gav knappast något resultat. Väl redo för att koreografera insåg jag att fem hjärnceller inte har så mycket fantasi inombords. Så det gick åt helvete......Tills en grym låt kom och jag blev pigger :) Men måste fortsätta öva NU.

VAARFÖÖÖÖÖÖR gjorde jag inte detta under semestern? *slår hårt i huvet*

Imorgon öppnar jag på jobbet. Det innebär att jag kommer vakna femtioelva gånger i natt av skräck för försovning. Det är inte en rädsla egentligen, det är jag som facar realityn. Det skulle inte vara första gången i sådana fall som jag missade att öppna en verksamhet. Opps.

Sov sött folks.

2 comments:

Chris said...

men sov kvinna!

annars kommer du inte palla lördagen!

Jag må vara partyplanner men då får ni vara party-peppers =) jag har nog inte lyckats hålla mig vaken på mer än en efterfest i mitt liv :-)

Men jag är helt klart PÅ!
Det kommer bli så himla kul!

"Im alive, for the first time in my life.."

Pusspuss, vilken buss tar vi då?

Josie1 said...

Dance like there is no tomorrow med Paula Abdul å Akon. Mycket bra låt men man måste ge den några chanser lixom. I början e den sådär hihi. PUSS