Saturday, June 14, 2008

Partandet to be continued...

Tjahaa....

Ja, efter senaste inlägget kan ni ju ana hur jag mådde när jag vaknade. Oh my. Men blandar man rött och vitt vin, öl samt cider är det som att be om det. Konsekvenserna av att dricka vad fan som helst i alkoholväg som kommer i ens väg är knappast okända. Mår fortfarande rätt kasst men jag kan i alla fall ana en förbättring. Så det kanske blir utgång ikväll i alla fall enligt planen :) Det är så roligt att gå ut och dansa, då är jag som lyckligast!

Gårdagen var grymt rolig. Fullt upp på jobbet vilket är härligt. Jobbade åt lite olika team med olika projekt. Käkade lunch ute med ett gäng kolleger innan jag fick kuta tillbaka i ösregn.

Efter jobbdagen gjorde vi oss fräscha för sommarfest! Buffé med mingel och sedan dans dans dans! När jag dansar är jag mig själv. Är verkligen ett härligt gäng som jobbar där, hela företaget är toppen. VD:ns irländska setter var där och förgyllde festen :) För övrigt den hundras som en gång i tiden gjorde så min hundrädsla försvann.

Jag och en annan tjej drog till Undici vilket kanske inte var det smartaste draget. Höll på att somna i soffan, haha. Men musiken där är asbra så jag höll mig uppe. Tur.

Näe, kanske man ska börja dona för hemresa imorgon...Och borsta tänderna, har en halvmysig beläggning på dem för tillfället.

No comments: