Sunday, June 15, 2008

Jag kommer hem :)

Höll på att göra en favorit i repris - halvmissa tåget pga. försovning. Tur det går först halv fyra. Nu blir det äggätande och panikpackning.

Jag ska hem till Sundsvall, tjooohoo!

Blev Lemonbar igen för mig och Elin igår. En jäkla kö innan vi kom in, som tur var var det några generösa flickor som bjöd på godis :) Efter två glas rött och en drink kom min bakishet snabbt tillbaka så jag kände mig inte alltför pigg. Stämningen var inte riktigt lika skön som i onsdags, mer köttmarknad den här gången. Och aallllldeles för lite Carola. Men det var helt okej, fick röra på kroppen lite i alla fall :)

Nu sitter jag här i smaljeansen och funderar över om jag kommer palla med dem en hel tågresa hem...Faan vad de trycker! Får för tusan pirr i benen. Kan aldrig vara bra.

No comments: