Saturday, June 7, 2008

Nu jäklar vill jag ha en varm sommar

Här har ni min shopping. Jag lägger upp bilderna lätt generad men en blogg med bilder är ju roligare än en blogg utan, och jag gillar ju att se andras kläder och blablablablabla...Alltså, löjligt men jag trotsar mitt jantesjälv och kör på. Någon som kan ta mig ut på en seglartur?
Dagens ambition: Hitta färgglada sommarklänningar. Jag lyckades.
Den här kan man till och med bli gravid i!
Ännu ett par skor...Måste hejda mig nu. Men de är grymt snygga.
HM-smycken vilka jag förbrukar som hushållspapper. Men köper man billigt så gör det inget.
Body! Blir spännande att bära när jag blir akut kissnödig...

Plus ett linne, leggings och en BH. Var flera år sedan jag köpte en BH. Hatar det. Men den första jag provade idag satt klockers. Kunde konstatera att mina bröst blivit mindre - yes! Somliga betalar för att pumpa upp dem, jag föredrar mindre på mig själv.

1 comment:

Anonymous said...

Vad brun du har blivit!!! Nu blir jag avis =) själv har vi bara varit inne och packat hela helgen, tråkigt =( men nu är det nästan klart!

Den randiga klänningen var as-snygg! Och skorna med! Det övriga var såklart oxå fint =)

Ha de så bra och hälsa mamma!

Kram kram!