Wednesday, June 11, 2008

J-a korkade idiot

Har jobbat på som en galning för det där jävla visumet. Ringt, beställt, kutat. Tog ett foto idag för 180 spänn. ETT foto. Kommer hem och det enda som saknades, mitt personbevis, har inte kommit. FY FAAN för inkompetenta urusla skatteverksarbetare som inte sköter sitt jobb. Nu avskyr jag myndigheter ännu mer. De suger, suger, suger.

Grät inombords ett tag för jag är så trött nu.

Men nu skiter jag i det. Får gå åt helvete just nu, det ordnar sig sedan. Men visum imorgonbitti lär jag inte få. Har druckit en drink och det känns redan bättre. Det är bullshit att man inte får dricka som belöning. Dricka är hyvens när man är sliten.

Började lära mig receptionen och växeln idag på jobbet. Det kändes bra, jag trivs med sådana uppgifter. Tänk om man kunde tjäna multum som receptionist eller assistent!

No comments: