Friday, June 27, 2008

Nattpigg

Jaahapp. Klockan är snart halv tre och jag är pigg som aldrig förr. Varför sa ingen åt mig att det var dumt att sova hela dagen?

Frågan är vad jag ska göra nu...Kolla igenom Facebook kanske. Ätit tunnbröd har jag redan gjort. Sara, är du vaken? Saknar dig älskade lilla vän!

Får la fortsätta att sitta här och filosofera över livet. Min närmaste framtid ser rätt ljus ut. Vetskapen om att jag ska till L.A. till hösten gör allt så lätt. Som en plätt. Bo med underbara vänner i en grym lägenhet, sola, dansa, hänga, resa till Hawai och Vegas - Hur kan man inte längta?

Nä nu vet jag...Natträning kanske. Gymma uppe i vardagsrummet. Frågan är bara hur hög musik jag kan ha på med pappa sovandes...

1 comment:

Anonymous said...

Weee vad vi ska ha skoj =) Häromdagen letade jag hotell på Hawaii oxå och det var inte alls dyrt ;)

Men först ska vi leka i 08-land =) Kom hem NU tokstolla! Jag var nog inte vaken inatt den tiden =( började jobba tidigt, och har inget internet hemma, jag lyckades med mammas hjälp avinstallera modemet och nu får jag det inte å funka längre haha. Men vid 5 var jag minsann vaken, det var varmt och jag var hur piggelin som helst =)

Nattäning låter ju toppen, gick det bra, haha, vi får ta tag i det igen på vårt lilla lyxhotell i LA.

Jossefin fin fin Josse Jossefiiiiin..var eeeee du nu då =(

Puss min dancesoulie