Tuesday, June 10, 2008

IT, Gynning och träning

Istället för att sukta efter en IT-tekniker går det tydligen strålande att bara dra ur sladden och vänta ett tag. Se där. Tog ett tag innan jag kom på den brighta idén.

Imorgon ska jag och Elin ut och svira. Schlager, weehoo!

Åhåhåhåhåhåhåhhhhhh!!! Ballt! De visar trailern för nästa avsnitt av I huvudet på Gynning och JAG SÅG HENNE NÄR DE SPELADE IN! I fredags. Kokhett ute. Väntade utanför Centralen. Då traskar Carolina förbi som en vacker bris. Verkligen vacker. Per i telefonen tyckte jag skulle berätta mina känslor för henne men jag vågade inte. När hon var nära mig tänkte jag att jag åtminstone kunde peta lite på hennes arm men inte ens det klarade jag av. Looserjag.

Appropå ingenting: Är sjukt peppad med träningen nu. Hur trött jag än är efter jobbet så går jag tilll gymmet och varje gång är jag lika pigg efteråt. Som balsam för egot. Bara jag och min svettiga kropp. Det är grejer det. Så upp ur soffan latmaskar, prova på att faktiskt ta hand om ert välmående och er kropp.

No comments: