Monday, June 30, 2008

Darn

Oh my godness. Jag trodde ångesten för igår skulle reduceras under kvällen men den tilltog. Så nu försöker jag aktivera mig så gott det går och låtsas som att inget hänt. Koreograferar danspass, packar upp resväskan, diskar...

Känns på något sätt som att jag är tillbaka i mitt rätta esse - donandes mitt i natten samtidigt som jag inser att sovtiden minskar, och minskar, och minskar. Men det gör iiiiiingenting, för jag har köpt en massa energidryck fylld av koffein och annan skit som jag ska bälja i mig i veckan :)

Allt jag kan säga är - Oups.

Lite tomt också. Sundsvall har sin charm ändå. Och framförallt - många härliga människor.

3 comments:

Anonymous said...

Jadu Jossa-tok, nog hade vi roligt i helgen... :)

Blir du i Sthlm heeeela sommaren nu då? Förutom gatufesten alltså.

Jag funderar på att åka ner nån vecka på semestern o då vill jag skaka mina lurviga med min party-queen aka Jossa-tok!!!

Tack för partyt! kram Milla

Chris said...

hello!!
jag får också precis samma känsla som du får...

Tänk såhär..Sundsvall har sin charm för att vi inte är där så ofta nu för tiden. Då gör man liksom det bästa av de stunder man är där. Jag tycker att det är tråkigt att du ska åka till LA snart, känns som vi hade kunnat ha en väldigt rolig höst annars..:-( men samtidigt är jag ju SÅ glad för att du åker och tiden går fort så snart är ni alla hemma igen!

Jag ser verkligen fram emot lördag, hur ska vi styra upp med förfest o grejer?

Hoppas på SOL SOL SOL!!!!

Kramar!!!

Anonymous said...

Josse josse josse...vad har du nu gjort hmmm??? Låter som att du haft det jääääävligt skoj...men det är jäääävligt skönt att ha dig tillbaka här där du hör hemma =) PUSS tills imorrn