Sunday, June 22, 2008

En sommardag att minnas

Trots hemkomst vid femtiden i natt och shots alldeles för sent på efterfesten har jag haft en toppendag.

Efter massiv smsattack från Per (Vakna! Vakna nu! Hallå! Jag har tråkigt! Vakna!) lyckades jag lätt vinglig kravla mig upp ur sängen och göra mig någotsånär fräsch. In i duschen, av med gårdagens spackel, på med nytt. I Pers heta gröna lilla bil brassade vi sedan till ett supermysigt café vid havet några mil bort. Åt drypande vitlöksbröd, precis som de ska vara, och svampsoppa. Efter maten åkte vi till stranden där vi låg och filosoferade en stund och njöt av tystnaden. Roade oss även med att leka kasta-sandblock-till-varandra-utan-att-de-får-gå-sönder-leken en stund. Vackra Norrlandskusten :) Lätt sliten men glad ändå. Per med sin goda sommartallrik. Mmm...Bloggbild I said, bloggbild it is. Njutning!

Vi avslutade vår sköna dag med glass innan vi åkte tillbaka till staden. Ikväll har jag varit på bio med mamma, Elin och Erika. Gillade Sex and the City en massa, jag skulle lätt kunna se den igen! Härlig stämning hela filmen igenom och självklart lyckliga slut :)

3 comments:

Anonymous said...

Nä dra på trissor! ..ge tebaks min t-shirt!!

Josefin said...

Haha. Men Per säger att du har 3 T-shirts som är hans.

Anonymous said...

måste vara 10 st:)