Monday, June 16, 2008

Skönt

Skön kväll här på landet som egentligen inte är ett land men åtminstone ett villaområde utanför stan. Jag och pappa åt god middag innan jag stack ut på en liten springtur. Eller nja, lite spring men mest gåtur. Körde styrka i vardagsrummet med de vikter som finns, inte optimalt men man tager vad man haver. Och lite är bättre än inget.

Är riktigt härligt att vara hemma, jag älskar att vara i huset och ta det lugnt. Har läst en av böckerna i sommarkursen idag så borde bli klar med uppgifterna inom en ganska snar framtid.

Imorgon blir en mysig dag. Ska träffa min vän Karin och hennes bebis imorgon förmiddag, och på kvällen blir det grillning i Josefines nyinköpta hus tillsammans med Mariana och deras grabbar. Åh, det är så härligt att träffa vänner! Däremellan ska jag också se till att störa pappsen på hans jobb. Imorgon kväll kommer även mamma hem från Finland, välkommen bästa du! :)

No comments: