Thursday, June 12, 2008

Dans hela natten lång!


Oups. 2,5 timmars sömn, undrar hur denna dag kommer gå...Hur som helst så var det värt det, hade grymt roligt igår! Vi var på Lemonbar tills de bokstavligen tvingade ut oss vid tre-tiden. Dansade loss till schlagers hela kvällen och agerade självutnämnda värdinnor i dörren. Vi lyckades få bartendersarna att spela massor av Carola, till och med vår favorit Säg Mig! Och jag konstaterar ännu en gång - att gå ut och dansa i platta tygskor är så sjukt nice!( Bokade om visummötet.)

4 comments:

Anonymous said...

Du är faan grym på att inte sova..inponerade!
Men du om man dansar...äre såååååå värd det!

Dock angående skorna..
Tänk på oss små...vi vill cokså synas på dansgolvet!

Puss & Kram

Anonymous said...

Stackars lilla vän, strongt av dig att du kom upp imorse! Fick ligga å sussa ett tag till jag....
Åhhh va grymt skoj vi hade igår, you and me babe! =)
Love ya! puss!

Anonymous said...

Åååå dansa till CAROLA, vill oxå, var ju eeeevigheter sedan =) Josse, du och jag är nog ett oslagbart team på att sova lite hihi. Nu sitter jag återigen här själv mitt i natten hehe! Men snart kommer jag till dig och gör dig sovsällis i lägenheten, då kan vi leka hela natten lång =)
puss puss

Anonymous said...

....glömde det jag skulle skriva från början! Vad glad jag är att du gillar ditt receptionsjobb =) förstår dig verkligen , jag älskar det oxå, vore ju nästan dröm jobbet om man kunde tjäna pengar på det =) PUSS IGEN