Wednesday, June 25, 2008

Pyjamasdagen

Fasen vilken dag. Still in my pyjamas.

Pluggat mycket? Tjaa, nästan läst klart en bok i alla fall. Men ska fortsätta hela natten lång. Har nämligen gett mig själv lite mer sömn under dagen... Kanske har lyckats dra ner min kropp till lågvarv nu när det (äntligen) är dags att börja jobba igen. Partaj i helgen och sedan Sthlm!

Kvällen har varit full av underbart white trash på TV. Crowned och Pussycat Dolls - där snackar vi kvalitetstelevision.

I övrigt funderar jag rätt mycket över vilken som är den bästa strategin. Göra si eller så, eller kanske inget alls. När någon svikit en tillräckligt många gånger så bryr man sig helt enkelt inte längre. En försvarsmekanism antar jag. En rätt skön sådan. Det vore väl grejen - att slippa bry sig. Om inte du gör det så varför skulle jag. Kanske en vacker dag.

No comments: