Sunday, June 29, 2008

Tillbaka i Sthlm efter semestern

Har lagt upp en massa bilder från helgen på Facebook, så jag hänvisar dit. Tar för mycket tid att dona här med.

Kanske lämpligast också med tanke på innehållet. Äldre människor brukar ju inte ha Facebook i samma utsträckning :)

Är tillbaka i Sthlm nu, med pappa. Har haft en underbar vistelse i Sundsvall. Träffat många av mina vänner, haft massor av skoj och sovit mycket. Perfekt! Dags att växla upp igen och bli på alerten för att orka jobba och träna.

Tack alla mina vänner för att ni är så fantastiska, jag älskar er!

5 comments:

Anonymous said...

va hände med mitt blogginlägg igårkväll?? =)

Josefin said...

Var det DU din jäkel? Visste inte om det var jag, hahaha :)

Hmm...tänkte ta lite hänsyn till mina föräldrar....typ. Så now it´s gone with the wind, moooohahahaha!

Anonymous said...

hehe...oki, men det var väl en fin bild på dig =)

Josefin said...

Ingen kommentar om bilden (!) Min reflektion är däremot: Och DU är min bästis som jag ska lita på i alla väder?!

Nä nu jäklar är det jag som håller mobilen i säkert förvar vid festliga tillfällen :)

PUSS!

Anonymous said...

Det var ju du som gav mig mobilen å sa att jag fick blogga ju! du förklarade till å med hur man gjorde...hehe, men det har du minnsan glömt ;)