Tuesday, June 10, 2008

Snart går allt i lås...

Internethelvetet jävlas med mig. Varför??? För närvarande 1801 minuter kvar på en nedladdning. Lyckat. Och ingen expert har jag i närheten som kan fixa skiten. Eller rensa avloppet under badkaret. När jag duschar står jag numera i en sjö tills vattnet behagar rinna undan efter ett antal minuter.

Fick ett B på sista kursen i skolan, så jäkla skönt! Ännu ett bevis på att det går att pyssla med annat i en och en halv vecka för att sedan skriva PM över en natt. Den militäriska finskan visade sig alltså vara ett bra lärarval. Fint omdöme. Men så är jag ju halvfinne också.

Börjar få ordning på USA-röran nu. Har till och med köpt kuvert och frimärken så jag kan skicka iväg och bli av med skräpet. Visumet på torsdag hänger på att jag får flera papper hemskickade imorgon, jag är tveksam till att allt går i lås. Men det ordnar sig.

Är ensammen ikväll, Elin är hos lilla bebisen och jag orkade inte åka till brorsan och tjocka svägerskan ;) Är horribelt trött. TRE dagar till, sen semester! Känner mig stressad, lugn, tom och tacksam på samma gång. Är nog tröttheten som spökar. Den gör mig helt fucked up helt enkelt.

No comments: