Friday, June 1, 2007

Rissne 4-life

Tack mina fina Josefin för ditt underbara Rissne-inlägg! Jag blev alldeles varm i kroppen och nästan liten tårögd, så rörd blev jag! (Jag blir ofta rörd nuförtiden, är det ett vuxentecken möjligtvis? Blev sällan rörd förr.) Jag skrattade högt åt alla diverse minnen. Hahahaha. Det där med ordning och reda på farliga grejer har aldrig varit min grej. Och numera får jag skamsköjningar när jag tänker på hur extremt förbaskad jag blev att B.B-inspelningen gick åt helskotta. För övrigt var alla iaktagelser klockrena, helt underbart.

Våra problem kanske inte kan förstås av folk på utsidan. Men för oss var de viktiga. Greger och dess möss var nog ett av de främsta bekymren, fast å andra sidan så fick ju vi ha Britney på väggen. Det gäller att ge och ta.

Tigerdansen - jag är out of words, hahahahahahahaha. Och My´s skeptiska min, jag kan plocka fram den i mitt sinne när som helst, så komihågerlig och tydlig är den.

Tack söta små smurfar för vår Rissne-tid, helt klart en obetalbar tid! Saknar er båda, vi hade så roligt! Fan ta den som talar illa om Rissne. Rissne är en fin förort. Stora varma kramar till er från gammelmormor.

1 comment:

Josefin said...

underbar tid, kanske ska göra comeback å via tigerdansen på krogen när vi festar nästa gång =)