Friday, June 1, 2007

Näästan sommarlov nu...

När jag ändå är igång. Så fortsätter jag.

(Ajajaj...jag tål nog inte vattenfast mascara. Eller så är det borttagningsmedlet. Skitöm och svullen på ögat ju. Aaaaaaaajjjjj....)

Igår gick jag & svägerskan en morgonpromenix. Gick förbi en 4H-gård. Där fanns det en ponny, en häst, massa getter (eller nåt, såg ut som får med horn och bäade), hönor och...säkert fler sorter men djur har aldrig varit min starka sida. Kom fram till att dit ska jag gå oftare. Blev lugn och lite smått harmonisk. Det slog mig att jag borde bli bondfru. Bonde söker fru nästa kanske?

Steppasset igår var sjukt roligt. Ibland bara flyter allt på perfekt. Och mina stammisar får varsin stjärna av mig.

Idag hade vi opponering på uppsatserna. Som sagt, jag var inte alls nöjd vår uppsats. Blev lite diskussion på opponeringen, viss kritik kan jag förstå men annan inte. (Framförallt när man får höra att kritiken fick krystas fram. Ehh...) Så här i efterhand skulle vi stått på oss mer. Jag försökte försvara bäst jag kunde men var så trött så jag glömde bort vart jag ville komma mitt i en mening. Haha. I alla fall, jag är stolt att vi valde ett intressant (läs: lite svårare) ämne istället för att bara beskriva aktiva åtgärder i diskrimineringslagen hit och dit. Och slutversionen kommer bli bra. Vi är bäst. Ingen protest =).

Snart blir det träning, sedan kommer min loverboy. Men först....

No comments: