Monday, June 18, 2007

Skärpning gossar

Överraskande nog kom bakis-Kebus på idén att grilla ute hos pappa. Pappa som alltid är öppen för idéer var snabbt med på noterna och hämtade oss.

Blev grillspett med grönsaker och kyckling, sallad och pommes fritttttes. Mmm...Insåg tyvärr att både min far och käresta är ena svaga ynklingar. Annat kan inte anses då jag fick plats med minst ett grillspett fler än dem i kistan. Löjligt ;)

Fullproppade begav vi oss ut på en söndagspromenad i byn. Söndagspromenad i dess riktiga bemärkelse. De inte bara äter mindre än en flicka, de traskar saktare än farmor. Så min ambition att låta entimmespromenaden utgöra dagens motion fallerade totalt. Jaja, de är ju trevliga att umgås med i alla fall...

2 comments:

Anonymous said...

Till mitt försvar angående bakisheten.... Jag tror att den berodde på någon sorts allergi gentemot bacardin...

Josefin said...

Puss på dig min bebisfjortis.