Saturday, June 9, 2007

Lycka är att...

...sitta ute på balkongen en varm sommarkväll med en filt runt kroppen och en Baileys á la mintchoklad i handen. Ahh...Tända ljus på bordet, musik och en älskling mitt emot.

Mitt maraton i fantastiska dagar fortsätter. Har idag:

- Gått morgonpromenad med mamsen. Blev mycket backträning, mamma ska på vandringsresa snart. Skådade vackra villor i alla de slag. Vi avslutade med varsin glass i solen.

- Solat på balkongen. Börjar likna ett Othellospel, ryggen vit och fronten svart. (Typ.) Ett helsike att sola baksidan, måste ju ligga ner med ansiktet i jorden. Hur lösa?

- Haft dansklass med 11 tjejer. Var flera år sedan sist men grymt roligt. Blir så hjärteglad när de är duktiga...En tjej ville stretcha med spagat och split. Ja va faaan, vill de så. Själv skrattade jag mig igenom den hemska prövningen, jag är stel som en robot. Fy. Imorgon blir det Cara Mia. Deras ögon glittrade till när namnet Måns nämndes...Hehe.

- Varit hos pappa. Våfflor stod på menyn. Våfflor blidde det ICKE. (Som ni ser ovan, ingen hit.) Slutade med pannkakor, antagligen de fetaste jag nånsin ätit. Blev det någon olja kvar i flaskan?
Som grädden på moset smällde jag i mig chips i stora lass till filmen. Turkland 2007, whats happening? Skärpning imorgon.

No comments: