Monday, June 4, 2007

Utan konkurrens

Alltså det är så sjukt obegripligt stört. ALDRIG mer ska jag ha ångest över en lätt smått pinsam fyllegrej. Aldrig mer skamsköljningar dagen efter.

För den beskedliga lilla dansksvennen som helt dyngrak tog sig en tur framför miljarders biljoner åskådare (typ, har ingen uppfattning what so ever vad gäller antal) och samtidigt passade på att daska till domarn har vunnit priset måååååååååååååååånga år framöver.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Tänk er. Vanlig kille. Snart 30, i stadgningsåldern. Sambo. Bor i villa. Vanligt yrke. Tänk er vilken fruktansvärd chock för de som såg honom på TV. Som kände honom som denna vanliga, kanske t.o.m. småblyga, kille.

Om jag var han. Så skulle jag flytta utomlands. Eller gömma mig under en filt väldigt länge. Oh Lord...jag verkligen känner hur det kryper i hela min kropp av ångest...för hans skull. Måste ju betyda att killen själv har kliat sönder hela sitt skinn.

No comments: