Friday, June 1, 2007

Homies:

Min tigerliknande klänning är från Gina Tricot. 199 spänn. Spring och köp! Helskön, inget som klämmer åt. My, hur kan du INTE hitta klänningar på HM, VeroModa och Gina? Kanske lite kräsen? ;)

Bra idé om en ny fest. Ska vi köra den 16 juni? Klänningsfest? Så kan Sara komma också? Då e ju Chris hemma =).

Tack för hårkomplimangerna. Som jag självklart fiskade efter genom mitt inlägg =). Men en stor missuppfattning har letat sig in. Jag har INTE glansigt hår! Nej nej nej! Josefin ditt hår är glansigare än mitt. Mitt är bara konstigt. Om det nu skulle vara så att en liten gnutta glans kan skönjas i mitt hårsvall måste det bero på dyrschampot. Som snart är slut. Ska köpa nytt på Turk-taxfreen.

3 comments:

Anonymous said...

Ååååååå jag vill jag vill jag villllll gå på klänningfest, guuuud så skoj =) MEN ett STOOORT problem är at tjag åker till spanien på onsdag i 2 veckor å missar er klänningfest i lapplandet...men ja hade ju myket gärna velat va me =( snyft...Vad ska du göra på midsommar fresten?Ska ruuuusa ti GINA imorrn å spana in klänningen hihii...å VEEET DU???jag har SOMMARLOOOOOV...weeee...heöt underbart...11 veckors ledighet, men har nog inte fattat det än =) puss på dej min danssoulie...hur går det med finskan =)

My said...

Alltså mitt klänningsproblem grundar sig främst i att jag hatar att prova kläder, och de mesta ser ganska konstigt ut när det hänger på galjen. Så jag fetdissar saker som jag antagligen skulle gilla bara jag satte på mig det.
Kanske skulle behöva lite hjäp om vi ska ha klänningsfest =)

Josefin said...

VADÅÅÅÅÅ MÅSTE VI HA KLÄNNINGAR??? JAG HAR SVÅRT FÖR DE DÄR JUUU