Tuesday, June 5, 2007

Bosse - nu kommer du genast och lägger dig. NU sa jag!

Ursäkta mig. Men vad i HELVETE är det med folk egentligen ? Ormen Bosse är på rymmen.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1087025,00.html

Varför? Jo, för idiothusse ville vara snäll och låta lilla (2, 5 meter lång) Bosse ligga kvar under soffan när han själv skulle sova. Och sen var Bosse borta.....Åhh nej!!! Bosse kan dö i kylan ute!

Jag skiter fullständigt i Bosse. Däremot sänder jag mina största sympatier till Bosses ormrädda grannar som nu måste leva i ständig skräck för att nån jävel ville ha en orm som husdjur som den sen uppenbarligen inte kunde sköta. Själv skulle jag inte sätta min fot i huset, eller nej, själv skulle jag inte sätta min fot i STADEN förrän Bosse var återfunnen.

Jag blir så arg på alla egoistiska reptilägare som inte har respekt för att extremt många har ormar som sin största fobi. Om man inte kan hålla reda på åbäket - skaffa en inte.

2 comments:

Anonymous said...

haha va roligt skrivet det var.... men varför är du uppe så tidigt du jobbar ju kväll ska inte du sova nu???

Josefin said...

jag finner inga ord, jag bara skakar