Wednesday, June 13, 2007

Crap

Jag blir extremt irriterad på:

- Chefer som inte har förmågan att ta egna beslut. Allt ska kollas upp. Läsas. Regler. MEEEEEEEES. Jag tror jag vågar sträcka mig så långt att hävda att i alla fall det problemet har inte manliga chefer. Så är det. Men duger man inte till något annat så kan man alltid pyssla med administrativa göror och bli lillchef.

- Att tiden går så snabbt. Jag hinner inte. Hinner inte leva. Hinner inte mysa. Fan, snart är jag gammal. Panik. Näe, hemmafru är vad jag ska bli.

- Att det blir så satans stökigt snabbare än blixtens hastighet här hemma. Det går inte. Jag blir irriterad att snubbla över allt och leta efter minsta lilla obetydliga hårsnodd. Återigen en konsekvens av att jag inte HINNER.

Och varför i helsike svarar inte Master eller svägerskan?

No comments: