Thursday, May 31, 2007

Sjukt stor rumpa hade han också

Så, vad har hänt annars idag förutom att som en annan fjortis i Ebba-stil bloggat om mitt nya hår?

Klev upp sömning med aningens panik i kroppen. Läste igenom uppsatsen en sista gång, innan jag skickade in den. Är inte nöjd, och har inte ens någon bortförklaring till varför den inte blev perfekt. Aja, jag hoppas vid Gud att den åtminstone ger mig ett VG på kursen. Annars kommer jag slita mitt (numera mörka) hår av ånger.

Somnade om. Vaknade tre timmar senare dåsig och seg. Kollade på TV, som tur var bara skit. Pallrade mig ur soffan för att: STÄDA HELA KOLLEKTIVETS LOKALER. Jag känner mig löjligt nöjd med min bedrift och som pricken över I:et tilldelades jag under kvällen en guldstjärna av svägerskan och master. Tack! Kändes underbart då hela min drivkraft under dagen låg i att få beröm och känna mig behövd.

Var på bodypump. Är helt fantastiskt skönt att ha kommit igång med träningen på allvar nu. Efter pumpen tassade jag in i grabbsens svettiga pumpa-och-stöna-med-fria-vikter-rum. Med stora ögon beskådade jag hur en jätte gjorde benböj med 225 kg:s vikt på ryggen. Joråsåatte...Men brorsan var stark han med =).

2 comments:

Chris said...

jaa jag vet, min nya bloggfärg ser ju lite DYSTER ut men jag tycker inte om färgerna man kan ha på bloggen jag saknar ljusa fina vårfärger som matchar liksom!eller är det kanske bara jag som inte lyckas blanda rätt färger än? ;-) hmmm..vilka problem man kan ha alltså=) Men du, jag tycker du är skitsnygg i mörkt hår och det stämmer nog inte att blondes have more fun! jag skulle gärna vara mörkhårig om jag hade passat i det!

Josefin said...

Ditt hår är perfekt, dessutom så glänser det VAVAVAVAVAVAVAAA (citerar dig) hur kan det vara glansigt och varför glänser inte mitt!!!!