Monday, May 7, 2007

Imorgon är det tisdag

Jag känner mig glad.

Måndagen är alltid den dagen man måste komma över. Sedan känns hela veckan så mycket lättare. Kanske måndagskvällar kan kvala in till Veckans bästa kväll?.........Njae, knappast slår den väl helgkvällar...men kanske Vardagarnas bästa kväll? Fast torsdagskvällar är ju också härliga...

Aja, kvällar är bra helt enkelt.

Alla mina aerobicsdeltagare skulle inte se schlagern på lördag. What???!!!!! Stint sa jag åt dem att det bör man. Annars dör man. Näe det stämmer inte. Men det rimmade. =) Ja ni märker hur gladlynt jag är en kväll som denna. Wee!

Min mamma ringde. Och sa att jag MÅSTE kolla mina bröst efter klumpar en gång i månaden. Sagt och gjort, jag hoppade in i duschen (för man ska göra det i duschen med tvål) och tänkte att under balsamväntandet blir det perfekt. Men icke sa nicke, har man träningsvärk i bröstmusklerna är det INGEN hit att klämma på dem. Tipset är alltså: Gör inte din månatliga bröst-klumps-koll två dagar efter att du tränat bodypump och (som otränad) fått paiiiin i kroppen.

No comments: