Saturday, May 5, 2007

Farväl Linda

Waahh! Det FINNS faktiskt ett hjälpcenter för bloggare! Och en länk där man kan klicka om man har problem. Tekniska antar jag. Fantastiskt. Troligen har det funnits där hela tiden, är nog bara så att det är först nu när bloggen är på svenska som jag fattar. Haha.

Linda Skugge slutar blogga. Mycket tråkigt. Hon var den som förde mig in i bloggvärlden. Hur ska det bli nu? Linda är ju Fotbollsfruns idol. Tänk om Fotbollsfrun, nu när hon tappar sin inspirationskälla, OCKSÅ lägger av?! Skrämmande tanke.

Jag har inte fått några hatmail. Så jag fortsätter. Även om det gått synnerligen segt med bloggandet på sistone...

Nu blir det fejk-köttbullar, kokt potatis och rödbetssallad. Wee! Sedan bodypump. Den lilla styrka jag hade har gått om intet. Inte bra alls. Dygnen är för korta helt enkelt...

2 comments:

My said...

Jag läste oxå det...Vad är det för sjuka mäniskor. Varför inte bara låta bli att läsa om man blir så provocerad av det nån skriver att man måste bete sig så där. Fega småskitar!

Josefin said...

Ja det är tamme fasen helt otroligt! Det är ju väl knappast ngn som tvingar en person att läsa en blogg. Måste va riktigt sjuka saker folk skrivit, känns inte som att Linda ger upp i första taget.