Saturday, May 5, 2007

Hoppas jag inte fastnar i klotet...

Nu mina vänner. Ska jag bowla. Tjoho! Jag, brorsan, bästis och bästis pojkvän. Svägerska och likasinnade vännen kommer inte =(.

Pumpen gick okej. Hade kvar lite muskelstyrka, men det är psykiskt jobbigt att sätta igång igen efter en lång viloperiod. Gillar att alla instruktörer i bodypump är precis likadana. Beter sig lika. Säger samma saker. Hurtigt. Också sjunger de med. Eller nä, de sjunger inte, de liksom pratar sång-fraserna istället, sådär bestämt och tydligt. "Don´t leave me now, don´t." Kan de vara kärleksfulla? Är de sårbara? Jag tror inte det.

Näe, muskler är bra, men tacka vet jag lite sladdrigt mysigt fett också. Det påvisar liksom en värme som muskelmänniskor saknar.

Kram på er, muskliga eller småfeta. Allt går bra, insidan är viktigast.

1 comment:

Anonymous said...

f'lååååååååååt ;'(