Tuesday, May 29, 2007

Report

Fan. Glömde ringa doktorn idag. Känns som mina huvudknölar växer för varje dag som går.

Var på skolan i förmiddags med uppsatspartnern. Tiden förlöpte precis som alla andra våra uppsatsträffar. Vi sätter oss, slår på våra datorer, läser Aftonbladet och diverse struntsajter, köper och dricker kaffe för att slutligen besluta oss för att gå hem. Ytterst ineffektivt, men på nåt sätt har vi ändå lyckats få dit några sidor...Hmm...

Gick hem och såg på Vänner i soffan innan jag somnade i ett par timmar. Sedan iväg med tåget där jag inte alls pluggade vilket var tanken utan istället bestämde vilka inköp som måste göras ur taxfreekatalogen.

Var på en dansaerobics, superroligt! Svettigt och tröttsamt men riktigt kul att få snurra å hoppa lite, var alldeles för länge sen. Sedan snabbdusch och snabbt iväg till Pumamötet på ett annat center. Och till slut hem igen.

Kom hem alldeles för sent, för snart är det deadline på uppsatsen. Så nu ska jag skriva klart, får icke somna innan, och sen ska jag inte tjata mer om skiten.

1 comment:

Anonymous said...

Åååååå vad händer med PUMA????Nåt skoj?hihi...