Monday, May 28, 2007

Sommaren närmar sig...

Godkväll. Dagen har bestått av:

-regn

-tidig bussresa från Norrlandet till Studentlandet

-försök till pluggande i skolan men fliten försvann i samma sekund som ångesten försvann då jag insåg att vi kommer hinna till deadline

-tupplur

-klass i 08-landet, märktes att jag inte kört på några veckor + att satans förkylningen sitter kvar

-LYXFÄLLAN, weee!!! Jag blir lika fashinerad varje gång av att jag först sitter och förbannar de stackars puckona som inte skött sin ekonomi, för att i slutet av programmet komma på mig själv med ett fånleende på läpparna över att "de ju varit så duktiga!". ÄLSKAR lyxfällan.

Imorgon ringer jag till doktorn. Shit vad mina två fettknölar/horn på huvudet vuxit på sistone. De måste bort, tyvärr tvingas nog även håret runtomkring flyga sin kos.

För övrigt LÄNGTAR jag till sommaren, att få jobba på dagarna och sen komma hem till min Keba och bara gör vad jag vill. Frihet, musik och sol. Yummi.

No comments: