Wednesday, May 2, 2007

*hmm...*

Jag har en fundering: Finns det nån funktion att man får ett pling om någon skrivit ett inlägg i sin blogg? För när jag skrivit ett inlägg gick det ju med blixtens hastighet innan två personer kommenterat. Hur är det möjligt? Tell me!

Kommentarer till kommentarerna:

Sötaste smurfen: Norska flaggan kommer för alltid att sitta kvaretsad i mitt minne. Och det där med Summer. Jag blev så lycklig så jag hoppade till. Summer är världens bästa ju! Men varför gillar du inte attack-bilden? ;) Puss på dig!

Babylove: Jag sliter inte mitt hår för att jag pluggar för MYCKET, jag sliter mitt hår för att jag INTE pluggar när jag borde. Någon, hjääälp!!!

Ah jutte: Alfen fyllde år igår! Min älskling! GRATTIS till dig min stora kärlek. Du är den bästa pojkvännen som nånsin har existerat. I varje fall i min värld.

1 comment:

Anonymous said...

Ja håller faktiskt med lilljosse...du e lil Summer på den där bilden...tihiii...jättesöt ju =)