Sunday, May 27, 2007

Morsdag

Morsdag idag och då ska man självklart vara med sin mamma! Min mamma ska bjuda på trerätters-lunch. Mmm...=)

Tack mamma för att du är världens bästa mamma. Tänk att just jag fick äran att ha dig som mamma. Eller ska jag kanske tacka pappa för att han valde just mamma att skapa mig med. Eller så tackar jag mamma för att hon valde pappa. Eller ödet. Eller Gud. Eller mormor.

Hursomhelst. Mamma, du är en hyvens kvinna. Och mamma. Bäst på alla sätt och vis, förutom de dåliga ;). Men idag fokuserar vi på det fina. Inte här på bloggen, men i mitt hjärta och min själ. Du har en megastor plats i mitt hjärta och jag hoppas att du alltid kommer finnas!

Älskar dig mamsen!

Fotnot: Mamma K erhöll av undertecknad en souvernir från Russia och en flaska vin i present.

No comments: