Monday, May 7, 2007

Fyll inte ut - Platta till!

Godmorgon!

I natt igen. Varför har jag så ofta drömmar som jag blir stressad av? Alltså i drömmen. Är så mycket. På nätterna ska man få vila ut, inte behöva se på när en jäklarns massa drömmar snor ens energi. Och jag och Uppsalafanatikern som precis snackade om det igår kväll. Hmm...är nog hans fel.

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1062966,00.html

Big Brother - Jessica ångrar sina bröst. Jaha. Så konstigt. Jag förstår de som knappt har några bröst alls och vill skaffa lite hylla. Men jag finner det helt otroligt att man vill skaffa så mycket fejkpattar att man liksom ser ut att tippa framåt. Måste ju va skitjobbigt. Ser dessutom förskrämligt ut.

Jag brukar med avundsjuka blickar titta på de tjejer som är alldeles platta. Ser så skönt ut! Slippa ha BH, inget som hänger och slänger. Tänk vilken frihet.

Enough with the bröstar, nu ska jag till skolan. Sedan köra klass. 9 dagar till semester.

(Pappa, länge sedan du ringde nu. Jag FINNS på riktigt också.)

No comments: