Friday, May 25, 2007

Dålig bloggare...varför?

Tappat lusten? Nyhetens behag släppt? Får jag inte lika mycket beröm som i början? Trött?

Orsakerna kan vara många, och säker är jag inte, men jag tror att jag inte bloggar lika mycket numera för att jag är sjukt.....LAT. Överflödiga funderingar ytterst onödiga.

Så. Nu är jag i Sundsvall. Och vilken underbar känsla jag får när jag kommer in i lgh:en mitt i stan, öppnar balkongdörren och gammal svensk musik från festen nerifrån strömmar in i rummet. Mmmmm....Sommaren är det bästa.

Tågresan hem var rolig. Svägerskan & jag traskar in i vår vagn, och vem sitter där på våra platser om inte....PETER SIEPEN! Coolt så in i helskotta dämmit! Och självklart fetdissade vi supertrimmade Peter i solhatt. Han mumlade att han inte hade någon plats då han faktiskt hade årskort och lunkade iväg. Förlåt Peter. Men det var VÅRA surt förvärvade platser. Peter spottades en stund senare i bistron av brorsan. Måtte han inte ha stått hela vägen.

När Peterdramat väl var över hade vi myspys. Brorsan joinade oss och tillsammans alla tre satt vi och fikade på de två platserna. Haha. Tills brorsan blev less och gick tillbaka till sin vagn. På tåg kan man ha mycket roligt som ni märker.

Ssssssccchhh.....nu är musiken borta på festen, de sitter och skvallrar. Om nån man känner månne.......?

1 comment:

Anonymous said...

Hade ni ingen picnic med rutig filt å pepsimax å en liten my som skämdes ögonen ur sig haha =)COOOLERS med peter hihi