Tuesday, May 22, 2007

Hemma & Trött

Inte tillbaka i vardagen än. Det här med att semestra är verkligen nåt för mig. Ska prioritera det mer hädanefter. Skriver mer imorgon, för trött nu. Men lite bilder kan ni få:

PS. Jepp My, i bussen fanns en massa toaletter. Trångt men fräscht och fantastiskt uppfinningsrikt! Och Josefin: Detta med budgeten. Vill förtydliga att jag varje månad upprättar en budget, men att jag dessutom varje månad misslyckas med att hålla den. Så fattiga kan vi vara tillsammans =). Och slutligen: SMURFAR & BLOSSET: Jag tvingar er att joina mig på ni vet vad!

2 comments:

Anonymous said...

Du behöver nog inte TVINGA oss till nåt haha...jag dansar med min spegelfjolla mer än gärna...men min mobil fick ditt meddelande först NU..my talade för mig i gåtor å ja fatta inget om att vi skulle dansa haha!!!PUSSSSSISEN

My said...

JAA, JA VILL, JA VILL, JA VILL...