Thursday, May 3, 2007

Upprättelse

Per hävdar att han redan för ett år sedan påpekade min likhet med Summer. Och jag har ingen anledning att misstro honom, då mitt minne är som en fisks. (Hehe, säger man fisks? Eller som HOS en fisk? Jag kör på fisks.) Vilket han också påminde mig om.

På den här bilden ska det tydligen synas.

Helt klart är det ju så att jag inte på något sätt liknar Summer mer än att brunetter på ett självklart sätt har en gemensam nämnare. Men jag tänker inte bråka om småsaker, så jag tackar och bugar för att mina kära vänner ser de fina sidorna hos mig. Och för att mitt utseende vips fick stå i centrum under ett par dagar, vilket inte är fy skam.

Nu ska jag färga håret mörkare och köpa lite brunare ögon. Och trixa lite med näsan. Och bli lite smalare. Da´project of SUMMER has started.

1 comment:

Josefin said...

NÄDU jossan, har du kollat in dina ögonbryn och kindben och Ögon å allt! Så likt men ändå så personligt snygga ! =)

Jag ger upp att försöka påminnas om Summer, kanske ska köra på marissa ist KRAM