Tuesday, May 15, 2007

Väsynyt...Zzzz...(Jepp Sara jag har mjukstartat =))

Men HERRRREGUUUUD va det känns länge sedan jag bloggade. Yes I´m störd and I`m aware of that. Jag har resfeber. Weeeeeeeeeeeeeee......! Svägerskan hävdade att jag tagit nåt skumt. Men ibland är det roligt att ligga och sjunga i badkaret. Medan jag rakade mig lite här och var. Hittade jag ett hår så högg jag bummes. För när man ska ut och resa ska man vara fiiiiin! Om jag bara hade haft lite nagellack till tånaglarna. Attans också.

Dagen kan sammanfattas: SNOR. Jag snöt mig...och det rann. Jag snöt mig....och det rann. Jag snöt mig...och det rann. Samma tema hela dagen.

Förutom att snyta mig har jag idag:

-Suttit på ekonomikum och skrivit på uppsats, med uppsatskamraten. Vi var inte alltför effektiva, men nån sida blev det i alla fall. Sjukt svårt att koncentrera sig med tjejer som tjattrar på ena sidan, killar i en hög mittemot som spanar in alla brudar som passerar och fun stuff på youtube. Ingen hit det där med trådlöst i hela huset.

-Haft uppsatshandledningsseminarium. Föga intressant.

-Jobbat. Fick frenetiskt trycka på överläppen under samtalen med kunderna för att inte nysa dem rätt i luren.

-Cyklat med brorsans kronancykel som jag hämtade på lagning. Bättre rull på en cykel har jag aldrig sett på maken!

No comments: