Friday, May 25, 2007

Det slog mig...

...precis nu.

Vad konstigt det måste verka. Att jag bor och hänger med min brorsa och svägerska hela tiden. Blir jag inte ett tredje hjul liksom?

Jo. Det blir jag nog egentligen. Men inte så jag märker det. Hur mycket de än skulle signalera att..."ehh...Jossan, det är nog dags att du börjar tänka på att skaffa dig lite egna kompisar nu"....så skulle det aldrig nå fram till mig. HAHA. För jag vill inte. Jag trivs så bra så.

För jag får liksom allt. En storebror. Som är rolig. Som man kan bråka med. Som kan göra mig tjänster. Som är snäll. En svägerska. Som kan vara som en syster. Som jag kan skvallra med som med en kompis. Båda kan jag krama när jag vill. Trygghet och fun-stuff på samma gång. Och dessutom, eftersom de är upphookade med varandra, och det är det finaste med det hela, så kan jag närsomhelst bestämma mig för att frilansa och ge mig ut på egna äventyr. En solklar win-win-situation för mig!

F´låt Karin & Matsen om jag stör...men slutar hänga efter er gör jag aaaaalldriiiig!

No comments: