Friday, July 13, 2007

Tips när tristessen slår till

När man jobbar natt och det är lugnt. När man sitter nerhasad i stolen med fötterna på bordet och en kopp varm blåbärssoppa framför sig. Ögonlocken halvvägs nere. Handen på musen, frenetiskt klickande i hopp om att hitta den där sajten, den som fångar ens intresse och ger ytterst hög underhållning.

En gång var Fotbollsfrun en sådan sajt, en annan gång Tjuvlyssnat. Ebbas blogg har nog också fått sig en natt.

Igår fann jag en till. Alex Schulmans blogg. Jag vet, jag har aldrig förstått grejen med honom, han verkar allmänt skum. Och elak. Men fan vad jag skrattade igår. Den mannen är fruktansvärt rolig. Och äntligen fattar jag varför han har Sveriges största blogg.

Så, mina vänner. Ni som gillar Fotbollsfrun. Besök Alex blogg.

No comments: