Wednesday, July 11, 2007

Tillfällig downfall

Har jobbat en natt, tre kvar. Visade lgh:en idag för några bekanta för ev. försäljning, så nu är det skinande rent här. Gör mig lite ont i själen att vi inte längre kommer ha kvar vår mysiga lya...Master och svägerskan kommer hem från Paris ikväll, de jäklarna. Men jag är inte den som missunnar mina nära såna underbara resor, inte då...Aaaja, jag saknar dem och allt vårt skoj så de är mer än välkomna.

Luften gick ur mig efter visningen. Blir av någon konstig anledning i emotionell obalans när jag jobbar natt. Så jag damp ner i soffan, stoppade i mig lite översöt chokladbollsröra och kände mig tom och ledsen ett tag. Man kör på som ett pendeltåg, ibland tvingar kroppen en att stanna upp...Men jag ska inte fastna i träsket, finns inte tid för onödigt ändlöst deppande. Går iväg på dansaerobics så ljusnar nog framtiden.

No comments: