Saturday, July 28, 2007

:)


What´s up Wallace?

Godmorgon era små lurkar.

Till vänster kan ni här skönja en fågelskrämma i uppvakningstillstånd en lördagmorgon.

Platsar in i mitt ack så stora galleri på ugly.com





Gårdagens chocolate chip cookies. Visst ser de smaskiga ut va?

De var grymt goda.

Smeten var himmelsk.

Jag suktar efter kakorna, ikväll då ska det bli äta av.





Jag såg ett ufo-liknande objekt i svägerskans gamla flickrum.

Vad det är? En TV.

Från Coca Cola.

Där kan vi snacka highteck-prylar.






Igår när vi gick till huset hade vi med oss packning.

Svägerskan tog med sig en massa böcker som hon packat ihop.

Jag satte på mig min nya favoritsyggsäck. Ålandsfärjeryggsäcken. Faboulus.

Och jag som tänkte önska mig en väska i födelsedagspresent, nu kan jag önska mig andra saker istället!

2 comments:

Josefin said...

hahahahaha va söt du ser ut i din nya ryggsäck, jag hoppas verkligen att du har den när du kliver in på sats och ska köra dina pass. Du kan ju skapa en ny trend. PUSSS

Chris said...

Ja den där ryggsäcken har Jossan på jobbet också...hon packar upp sin matlåda så fint ur den! =)

Mmm gott med kakor, jag kommer!!!