Monday, July 9, 2007

08-comeback

Måndagen har varit en sjusärdeles bra dag.

1. Jag körde klass efter fyra veckors semester. Tokroligt och mer folk än jag väntat mig!

2. JAG HAR SKRIVIT KONTRAKT PÅ LÄGENHET I STOCKHOLM!!! Ni får dock inte gratulera mig än, föreningen måste godkänna...Jag hoppas ända nerifrån tånaglarna ut till hårtopparna. En tvåa i Aspudden. Tur man har pappor som kan gå i borgen för en fattig student.

3. Jag och Keba firar två och ett halvt år. Grattis min älskling! Du är grym. Och jag blir mer kär för varje (njae, nästan) minut vi spenderar ihop. Jag är överlycklig att min kampanj att få dig ifrån Lappland lyckats. (Tack Elin & Mary som även de jobbat hårt, vid spontana möten ute på krogen.) Distans suger i ärlighetens namn. Och att prata i telefon har aldrig varit vår grej. Men att sova i samma säng varje natt, det är grejer det.








2 comments:

Anonymous said...

Åååå det ser verkligen ut som att ni haft det underbart skönt...weeeee ja väntar med å gratta då men ändå =) va skoj...var ligger aspudden tro, hmmm? puss på dej

Anonymous said...

Jo men grattis ändå!!! Klart dom godkänner...säg bara att det är enbart Keba som ska bo där så blir det väl inga problem,hehe!=) Hoppas vi ses nu när du är i Uppsala! Snygga bilder förresten, sjukt brun du är då!!!