Friday, July 27, 2007

Det ryktas...

...att bror och svägerska blivit erbjudna en trea på 80 kvadrat i Hammarby Sjöstad.

Det ryktas även att snorungen till bror lät tveksam till erbjudandet men att visst, han kunde kolla på den. Samt att (den helt normala) hyran var lite väl hög.

Låt oss sammanfatta: Medan undertecknad precis jobbat arslet av sig för att hitta en lgh, och till slut hittar en som hon måste läsa flumkurs för att ta poäng och därmed vara behörig att bo där, sitter undertecknads storebror på sin mjuka kontorsstol och eventuellt kan tänka sig att tacka ja till ovanstående erbjudande.

Är begreppet bananskal olämpligt i sammanhanget?

Jag är inte bitter.

4 comments:

Chris said...

SUCK. Jag önskar jag kunde få din bror att HALKA hårt på bananen och halka ända in i väggen. Hårt. Mycket hårt. Så han vaknar till och ser det självklara!
=)

Josefin said...

Hahaha...tack för de orden. De värmer så gott, så gott :)

Josefin said...

Josse, jag är stolt över dig, du kämpar dig fram och är otroligt stark. Tänk på vad de här gör dig till en bra person !!! hihi inte för att du någonsin varit en dålig men aja skitsamma! stolt är jag iaf haha

Josefin said...

Tack min söta lilla Josefin, det var fina ord! Detsamma kan jag bara säga :)