Friday, July 27, 2007

Gravt trött

Tröttheten har varit i det närmaste olidlig idag.

Jobbet gick helt okej.

Innan mitt steppass hinkade jag i mig kaffe och stoppade i mig en stor proteinbar. Det funkade uppenbarligen, fick en massa energi och styrka. Mycket roligt idag, rätt många deltagare, duktiga och glada dessutom! Det är det bästa med att vara instruktör, när man får se svettiga tränande människor med stora leenden. Hjärtat blir varmt!

Var så trött när jag åkte hem på tåget att jag inte ens kunde sova. När tröttheten har gått så långt att den trängt in i kroppens innersta, då sitter man bara som en zoombie. Inte bra. Efter ett The Wire-avsnitt med kollektivet och knaprande på godis för att hålla mig vaken kastade jag mig på sängen och somnade pladask. Ahhh.....Och nu är jag vaken igen =). MÅSTE få ha mitt traditionella nattliga surfande, bloggande och chattande. Därav powernapen vid 22-tiden.

Här i kollektivet pågår för övrigt omfattande planering inför lördagens födelsedagsparty för svägerskan. Italienskt tema. Jag ska göra paj, det var mitt enda krav. Det känns så vuxet att laga paj. Hör av er om ni vill komma, helst killar då de är underrepresenterade. Så inbjudan riktas inte riktigt mot er brudar...

No comments: